Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΣΕΞ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ


Στις μέρες μας, ένα σύνολο διαπλεκομένων παραμέτρων, όπως ο αυξημένος αριθμός αυτοκινήτων, η κακή οδική κατάσταση, η σχιζοφρενικές έξοδοι στο τέλος της βδομάδας, η κακή οδική συμπεριφορά των οδηγών και λοιπά, επέτρεψαν την εκδήλωση ενός ανησυχητικού φαινομένου που παίρνει τη μορφή της μάστιγας και διαστάσεις εμφυλίου πολέμου.
Πέρα όμως από την τραγική σε απολογισμό εικόνα που παρουσιάζουν τα ατυχήματα, η συνολική συμπεριφορά του οδηγού στο δρόμο είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική της ερωτικής συμπεριφοράς του ατόμου.
Υπάρχει ανάμεσα στη συνουσία και την οδική συμπεριφορά ένα είδος αποκαλυπτικής και κατάπτυστης από ηδονική άποψη, βιασύνης. Κατά τρόπο θεαματικό, κοινή εμφανίζεται και μια σπλαχνική συμπτωματολογία, κατά την οδήγηση με αυξημένη ταχύτητα και κατά την ταχύτατη απελπιστική εκσπερμάτιση.
Εμείς οι άντρες οδηγοί μπαίνοντας στο αυτοκίνητο και ξαπλώνοντας στο ερωτικό κρεβάτι, παραδινόμαστε στο έλεος μιας ανόητης ψυχαναγκαστικής επιθυμίας να φτάσουμε στο βίαιο τέλος. Το παραμικρό συμβάν στο δρόμο, ή σκέρτσο της ερωτικής μας παρτενέρ, μας διεγείρει θυμικά ή ερωτικά και μας καταδικάζει ή σε έναν ασήμαντο αναπηρικό οργασμό με κατάρρευση και λαχάνιασμα ή σε ένα συνηθισμένο καθημερινό οδικό ατύχημα και στην καλύτερη περίπτωση μια κουραστική οδήγηση.
Κάτω από τους όρους αυτούς η συναισθηματική στάση απέναντι στο πέος μας και το αυτοκίνητο μας είναι αναπόφευκτα αμφιθυμική. Τόσο το πέος όσο και το αυτοκίνητο τα βλέπουμε σαν αντικείμενα έξω από το σώμα μας αλλά και σαν συνέχεια αυτού. Καλά όσο και κακά. Άλλοτε σαν εχθρό και άλλοτε σαν σύμμαχο. Σαν φορέας ικανοποίησης αλλά και σαν φορέα ύπουλης προδοσίας, όταν δεν ανταποκρίνεται σε έναν εκρηκτικά κορυφώδη οργασμό πολλά υποσχόμενο για τις αρσενικές μας αρετές ή ένα γρήγορο και άνετο οδικό προσπέρασμα.
Η αποστασιοποίηση αυτή του πέους και η συμβολική λειτουργία του αυτοκινήτου με σκοπό την συναισθηματική επένδυση, προκαλούν σύγχυση και επιβάλουν στον ανυποψίαστο οδηγό του μικρού αυτοκινήτου το ταπεινωτικό βίωμα του μικρού πέους και αντιστρόφως. Είναι τουλάχιστον εμπειρικά τεκμηριωμένο, οδηγοί αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και όγκου, όταν καβαλάνε αυτοκίνητα μικρού κυβισμού να νιώθουν σαν ευνούχοι το άγχος του ευνούχου.
Μέσα στο ίδιο συμβολικό πλαίσιο παλινδρομώντας στο φαλλικό στάδιο ψυχοσεξουαλικής ανάπτυξης, σε μια ερωτική συνεύρεση ο παραβάτης οδηγός του Κ.Ο.Κ μέσα από ανεπίτρεπτες φαντασιώσεις, ελπίζει ότι, η με δική του ευθύνη και μέσα ηδονικά παραγόμενη ηδονή θα είναι αυτή τη φορά πιο θορυβώδης, σπάταλη, σοβινιστική και αγωνιστική. Υπέρ αυτής της άποψης βέβαια το σώμα, λάγνα και υπερήφανα συνηγορεί με τα ρίγη που το διαπερνούν, αλλά και το αυτοκίνητο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, του 16βάλβιδου, του injection, με καλά κρατήματα, με υδραυλικά τιμόνια που επιτρέπουν επιδέξιους χειρισμούς και ελέγχους με ελάχιστη προσπάθεια και κόπο.
Παρ’ όλα αυτά όμως κάτι δεν του επιτρέπει να ελπίζει ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν κατ’ ευχήν.
Η μνήμη του δεν τον ξεγελά, επιτρέποντάς του να θυμάται τα χάλια του από τις προηγούμενες φορές και να γνωρίζει με ακρίβεια τα βιολογικά του όρια μέσα στα οποία μπορεί οριζόντια να κινηθεί.
Ενώ καταριέται την ταχύτητα σπερματική του έκκριση η οποία τον υποχρέωσε σε έναν πενιχρό ηδονικά οργασμό, επιχειρεί την έξοδο από τα λιμπιντικά σύνορα του εαυτού του αναπτύσσοντας υψηλές ταχύτητες με το αυτοκίνητό του, αγνοώντας τους περιορισμούς και τις δευσμέσεις του Κ.Ο.Κ. Με παιδιάστικη αφέλεια ελπίζει να πραγματοποιηθεί το θαύμα, να ξεσπάσουν μέσα του ερωτικές θύελλες και δυνάμεις οι οποίες θα συγκλονίσουν την ερωτική του σύντροφο και θα τον αναδείξουν σε αξεπέραστο τροχοπεοφόρο εραστή μέσα στους δρόμους των σαρκικών απολαύσεων.
Το αυτοκίνητο, γενετήσιος πρέσβης εκπροσωπεί την ηδονή ενώ το σώμα απόλυτα ξένο δέχεται μελαγχολικά τα ηδονικά πριμ που του χάρισε το 16βάλβιδο τροχοφόρο.
Θριαμβευτικά εκφράζει τη λιμπιντική του αγωνία επιδεικνύοντας τα μηχανικά μέρη και αξεσουάρ του τροχοφόρου του κατά τρόπο παρόμοιο που επιδεικνύει τον φαλλό του ο πρωτόγονος αρχηγός φυλής στα υποτακτικά μέλη της φυλής του, αφηγούμενος επιδόσεις που τον υψώνουν πάνω από τους μικρομεσαίους της κιλότας.    
Αντίθετα ο νηφάλιος και ήρεμος οδηγός ο οποίος σέβεται τον Κ.Ο.Κ εμφανίζεται να έχει πλήρη έλεγχο των ορίων και δυνατοτήτων που του παρέχει το σώμα, ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του τροχοφόρου. Σαφώς δεν μπερδεύει τις ζάντες με τα εσώρουχα. Δεσπόζει πάνω στον οργασμό με την ικανότητά του να τον αναστείλει κατά βούληση και δεν αγωνιά. Αναζητώντας παράλληλους δρόμους, διακρίνει την ευθεία από την καμπύλη ώστε να μην εκτροχιάζεται. Σέβεται τον άλλο, είτε αυτός βρίσκεται στο δρόμο, είτε στο ερωτικό κρεβάτι, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα της προτεραιότητας και της παράλληλης κίνησης στους λιμπιντικούς δρόμους.
Η πλειοψηφία των σεμνότυφων γυναικών που έχει υποστεί τις συνέπειες αυτού του ερωτικού κώδικα μέσα από τις ικετευτικές φράσεις «μη βιάζεσαι», «μην τρέχεις», «πρόσεχε», «γίνε πιο ευγενικός», νομοθετεί πάνω στις επιθυμίες απαιτώντας να αναδιαμορφώσει ο ανδρικός πληθυσμός τα οδικά και ηδονικά λάθη και να προσαρμοστεί στον τρόπο ζωής και ηδονής των θηλυκών συντρόφων.
Ο άντρας οδηγός ο οποίος παραβιάζει τους κανόνες του Κ.Ο.Κ είναι άτομο συμπαθητικοτονικό, αγχώδες, βιαστικό και ανυπόμονο.
Η προσωπικότητά του συμφωνεί περισσότερο με το προφίλ της προσωπικότητας τύπου Α που τον κάνει επιρρεπή σε καρδιαγγειακά και ψυχοσωματικά νοσήματα. Ιδιαίτερα συγκεντρωτικός στη συνεργασία του δεν αναγνωρίζει τις δεξιότητες και ικανότητες των άλλων προτιμώντας ότι κάνει να το κάνει μόνος ακόμα και αν πρόκειται για λειτουργίες που απαιτούνται τουλάχιστον δύο. Παρουσιάζει μειωμένο οπλικό σύστημα αναστολών με έντονα παρορμητικά στοιχεία. Ως εκ τούτου κατά την ερωτική συνεύρεση στερείται της πειθαρχικής εκείνης ικανότητας που του επιτρέπει το ηδονικό πέρασμα στο σώμα του άλλου. Διαθέτει φτωχούς αισθησιακούς πόρους με το μυωπικό του πέος και εισάγει στο ερωτικό παζάρι προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας (imitation).
Μετά την ταχύτατη σπερματική του έκκριση έχει ύφος ηλιθίου, αισθάνεται κουρασμένος, τα αυτιά του είναι πεσμένα, βουίζουν, ο λαιμός είναι ξερός, νυστάζει, ροχαλίζει και τα μέλη του είναι βαριά από την ηδονή που λιμνάζει μέσα σ’ αυτά.
Μαζί του ποτέ δεν θα νιώσετε το υπέροχο ψυχοσωτήριο οργασμικό συναίσθημα. Αποφύγετέ τον σαν εραστή και μην δεχτείτε να αγοράσετε το μεταχειρισμένο αυτοκίνητό του. Είναι ταλαιπωρημένο. Εξωθήστε τον σε λύσεις απόσυρσης.
Εάν μοιραία πρέπει να τον δεχθείτε, χρησιμοποιήστε τον σαν κασκαντέρ ή να επιμελείται κατά την απουσία των διακοπών σαν τις γλάστρες σας, με τον ποτιστικό σωλήνα που του προίκισε η φύση.
Συμπερασματικά και μεταξύ ευθύμου και σοβαρού, το ηθικό δίδαγμα που προκύπτει είναι ένα: το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΜΑΚΙ είναι να οδηγείτε σύμφωνα με τους κανόνες του Κ.Ο.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου